- ေလာက၌ ၾကံသည္အဖ်ားမွအစဥ္သျဖင့္အဆစ္တိုင္း အဆစ္တိုင္း လြန္ေသာထူးေသာအရသာရွိ၏။
- မိတ္ေဆြခင္ပြန္းေကာင္းျဖစ္ေသာသူေတာ္သူျမတ္သည္လည္း ထိုၾကံ၏အဖ်ားမွအရင္းတိုင္ေအာင္လြန္၍လြန္၍ခ်ိဳသူႏွင့္တူ၏။
- လူမိုက္ (၀ါ) မိတ္ေဆြတုကားအရင္းအစ၌သာခ်ိဳ၍အဖ်ားတိုင္ေအာင္မခ်ိဳေသာၾကံ၏သေဘာႏွင့္တူ၏။
- ေလာက၌ နည္းပါးေသာအၾကားအျမင္ရွိေသာသူသည္ အနည္းငယ္ေသာအၾကားအျမင္ကိုအမ်ားေအာက့္ေမ့တတ္၏၊ မာန္ရွိတတ္၏၊
- အဘယ္ကဲ့သို ့နည္းဟူမူကား သမုဒၵရာေရကို မျမင္ဖူးေသာဖားသူငယ္သည္ တြင္း၀၌ေရကိုအမ်ားၾကီးထင္သကဲ့သို ့တည္း။
- ေလာက၌ ပထမအရြယ္၌ အတတ္ပညာမရခဲ့၊ ဒုတိယအရြယ္၌ဥစၥာမရခဲ့၊ တတိယအရြယ္၌တရားမရခဲ့၊
- စတဳတၳအရြယ္၌ အဘယ္သို ့ျပဳနိဳင္အံ့နည္း။
- ရန္သူႏွင့္လည္း အကြ်မ္းမ၀င္ရာ ( မယံုၾကည္ရာ )
- အေဆြခင္ပြန္းႏွင့္လည္း အလြန္အကြ်မ္းမ၀င္ရာ ( မယံုၾကည္ရာ )
- တခါတရံ အေဆြခင္ပြန္းသည္ အမ်က္ထြက္လတ္ေသာ္ ခပ္သိမ္းေသာအျပစ္တို ့ကို ထင္ရွားျပတတ္၏။
- ေလာက၌ မစင္အတိျပည့္ေသာ က်ဥ္းေျမာင္းေသာ အရပ္၌ ေနရျခင္းသည္ ဆင္းရဲ၏။
- ထို ့ထက္မခ်စ္မႏွစ္သက္ေသာ ရန္သူႏွင့္ေနရျခင္းသည္ဆင္းရဲ၏။
- ထို ့ထက္လည္း သူ ့ေက်းဇူးကိုမသိတတ္ေသာသူႏွင့္ ေနရျခင္းသည္လည္းဆင္းရဲ၏။
- ဆံုးမသင့္ေသာအရာ၌ဆံုးမရာ၏။ မျပတ္ဆံုးမရာ၏။
- မေကာင္းေသာ အက်င့္မွလည္းတားျမစ္ရာ၏။ ထိုစကားသင့္စြ။
- ဆိုဆံုးမတတ္သူကို သူေတာ္ေကာင္းတို ့သည္ခ်စ္ခင္အပ္သည္ျဖစ္၏။ လူမိုက္တို ့ကမူမုန္းတီး၏။
- အၾကင္သူသည္ သူေတာ္ေကာင္းကို ခ်စ္ျခင္းမျပဳေခ်။ မသူေတာ္တို ့တရားသာလွ်င္ ႏွစ္သက္၏။ ထိုအက်င့္အမူသည္ ထိုသူအား ပ်က္စီးမည့္အေၾကာင္းေပတည္း။
သုေတသီဘုန္းျမင့္ေသြး၏ ( လူမိုက္၏သေဘာ လူလိမၼာ၏မေနာ မွေကာက္နွဳတ္ေဖၚျပသည္ )
No comments:
Post a Comment